Tuesday, October 12, 2010

Maafkn saya..dear..~~

Salam all...

Tak tau knape hari ni aku rase sedih sgt..sik nanges je dr dkt ofis td smpai la kt umah skrg ni..hmmm...harini aku t'pakse delete 'dear' skali lg..bkn ape,selagi 'dear' ade dlm list aku selagi tu lah aku mmg xkn lupekn 'dear'..n seseorg yg bkal jd suami aku jeles sgt dgn 'dear'..hmm..ape nk buat..akhirnye t'pkse aku delete 'dear' lg skali..aku tau mmg patot pon dia cmburu dgn si 'dear' ini..sbb si 'dear' ini sntiase m'dpt tmpt di hati aku..td mse aku nk delete 'dear' tgan aku m'gigil n smbil mnanges aku delete 'dear'..betapa mengongnye aku yg aku nk p nanges tu knape..bknnye aku kne bunuh 'dear' pon...juz dlete muka buku 'dear' je..ni pon nk nangeh..xtau la sedih sgt aku td mgkin aku rase yg aku btol2 akn kehilangan 'dear' sbb xlame lg aku akn mnjadi hak org laen wat selamenye..mmg sptotnye aku lepaskn 'dear' dr dulu lg..selamat tinggal 'dear'..semoga 'dear' sntiase sehat & b'gembira selalu..maafkn sy 'dear'..=(

2 comments:

♥S@R@♥ said...

terucap dgn kata2..hanya mampu berdoa semoga cik put3 salju ni berbahagia dgn keputusan yg dibuat. & keputusan tu adalah tepat utk dia..Amin

ugy said...

Thanx cik kupu-kupu..moga ini yg terbaek..amin..