Sunday, June 20, 2010

'ESOK' dh sampaiiiiii......

Salam all...

Harini hari ahad...so,harini rsenye dok kt umah je...smlm ikot sara g jalan tar...2 mggu b'turut2 g jln tar...ikhlas aku ckp mse kt jln tar tu aku rse sesak nafas...aku mmg xbleh tmpt sesak2 cmtu...dn bau yg mcm2..adoii...cmnela org yg ramai2 kt sne bleh dok lame2 kt ctu...heran aku..lg satu...aku ni kl kuar mlm bile bgun pg esoknye mesti mcm nk demam...kesimpulannye aku mmg xbiase kuar blik mlm2...ble kuar gak cmni r jdnye..soksek2..pagi2 td dh bgun dok b'soksek2 n saket dada...lepak dpan tv last t'tido smule...syioknye tido hari ahad cmni rse cm malas je nk bgun...huhuhu....

Harini adalah ESOK...so,today is the day...hope everything w'll be ok seperti sedia kala..Ya ALLAH...berilah aku kekuatan untuk menempuhi ujianmu ini...tabahknlah hatiku...aminnnn...

ok le...nk g memasak jap...perut dh b'bunyi...huhu

0 comments: