Wednesday, September 29, 2010

Saat ini....~~~

Salam all...

Selamat Hari Raya..Maaf Zahir & Batin...lmbt sungguh aku wish kn..huhu..xpe,yg pnting masih lg di bulan syawal kn kn..urm..mlm ni tibe2 rajin nk ngepost kt cni..slalu aku malas jerk..tah npe tah sejak akhir2 ni mood mlas t'lebih ckit dr mood rajin..tp fb rajin lak..b'blog ni je mlas ckit..sbnarnye byk citer nk story tp bkn arini kot..

Aku...telah pon wat satu kptsan yg aku sndiri x p'caya yg aku dh wat...mgkin mmg dia la jodoh aku..ape yg t'jadi pon aku redha n aku dh pon trime dia wlpon ianya jadi t'lalu cepat..wlpon di saat ini bukan dia yg b'takhta di hati aku...mak pernah ckp kl nk b'kahwen,kahwen dgn org yg sygkn kite bkn kite yg sygkn dia..xpe..yg pnting aku tau dia sygkn aku wlpon perasaan aku x mcm dia..

Aku...letihhhh...sgt2 letih nk mngejar 'cinta' aku lagi..semaken aku kejar semaken jauh dia lari...semaken aku cuba nk lupakan dia semaken kerap dia hadir dlm mimpi aku..rindukah aku pd nya???? ya...mmg aku rindukn dia..tika ini & di saat ini mmg aku sgt2 rindukn dia..tp dia..adakah dia punya perasaan yg sama...tidakkkkk...perasaan dia x mungkin sama..aku tau dia rindukan seseorg yg p'nah b'takhta di hatinya sebelum aku...aku redha wlpon aku t'pakse..tp...knape t'lalu sukar utk melupakan dia..inilah perasaan yg paling aku benci skali..huh..

Aku...apelah daya aku nk melawan takdir...aku redha dgn ape yg dh t'jadi & ape yg telah ditetapkan..Moga inilah yg t'baek..n moga2 b'mula mlm ini dia xkn hadir dlm mimpi aku lg...

***
Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya

K la...nite..

0 comments: