Wednesday, April 28, 2010

~ KISAH AKU & DIA~ Part 1

Bismillahirrahmanirrahim...

Hari ni aku x g keje...xbape sehat...tp maseh sehat utk m'update blog ni...huhu..ok...'KISAH AKU & DIA' ni bermula since aku berumur 13 tahun lg...huhu...gatal kn...mak suh g skola blaja bkn suh b'kwan ngan lelaki...masih aku igt tula kate2 mak aku bile aku kene mara sbb ade bdak lelaki yg tepon umah...tu dieorg yg call ok bkn aku..aku xpenah pon bg no.tepon umah aku kt mane2 lelaki kecuali kt si 'dia' yg sorg ni..huhu..'dia' yg aku mksudkan ni adalah MOHD KHAIRY BIN MOHAMMAD..insan pertama & terakhir..hehe..jiwang lak..anak ke-2 dari 8 org adik beradik...saat pertemuan smule aku dan 'dia' akan aku ceritakan kemudian ea..





Perkenalan kami bermula melalui sorg kawan..Norhafizah bt.Mohd Taib atau lebih dikenali sbg fiza..tp si fiza ni aku pggil die 'kakak' coz dlm family die ni die sorg pompuan...aku mmg rapat ngan die dr skola rendah lg..so pggilan kakak ni mmg dh melekat kt bibir ni..huhu..ok...fiza ni satu kelas dgn si 'dia' aku tu sbnarnye...n kelas dieorg sebelah kelas aku je..bile dipertemukan kami masih b'kwn biase2 je..aku pon x sedar mse bile cinta kami b'putik...b'putik konon..hehe...gatal kecik2 dh maen2 cinta...tp nk wat cane die dh suke aku n aku pon dh suke die...so go on jela...fiza trus m'jadi org tgah kami tp aku x igt utk bpe lame...

Aku ni mmg sgtla pemalu orgnye..rsenye smpai skrg aku still pemalu tp bile dh beso2 ni krang ckitla..huhu..Oleh kerana kami kelas yg b'lainan so jrg la b'jumpa..kl t'serempak pon juz dia tgok aku,aku tgok die jela...cover line...hehe..tp org tgah aku slalu wat report kt aku...kl dia xdtg ke ape ke mesti fiza akan report kt aku...maklumla dulu ssah ckit nk tepon2 ni...lgpon mak aku garangnye bkn maen lg xberani aku nk b'maen api...huhu..kl kteorg b'jumpe pon slalunye kt library or kl de majlis2 laen...tu jela...no dating2 utk bdk skola...juz bleh pndg2 n jeling2 je ok...


Sbnarnye ayah sdare hery ni cikgu aku....ayah tiri aku plak kenal ayah sdare die tu...so kdg2 bile kuar wif family kami ade juga t'serempak kt luar...tp juz senyum2 jela..sbbnye aku mmg takot kn mak aku...xbleh lebih2 r senyum je xpe...hehe...Mase aku dh declaire ngan hery ni aku masih belom kenal lg ngan besfrenz aku...besfrenz aku ni aku kenal die mse form 2..die from pahang...so aku mmg suke r ejek2 ckp n sleng die...jahat aku kn..actually bkn jahat pon juz nakal je..coz aku mmg suke usik2 org ni...so start dr citu kami b'kwan baek smpai la skrg n dok la 1 umah kt bangi ni..huhu...dh menyimpang dari tajuk daaaa....=)

ok...rsenye enough smpai cni dulu ttg 'kisah aku & dia '...sambung lagi di mase akan dtg untuk part 2..



Akhir kata, iluvusomuch...Tq ALLAH coz give him back to me..


salam...

4 comments:

Zarith said...

insyaAllah jika tertulis dia jodoh kita walaupun ada rintangan n halangan dia ttp milik kita....percaya pada jodoh,ajal n maut ketentuanNya.

yanie said...

hrap2 cmtula...kl dh jodoh xkemana...insyaALLAH...

♥S@R@♥ said...

caiyok2..
aku pun xtaula nape org suka ejek apa aku ckp..haha (aku nak try raja lawak la pasni..miahaha)

khairaniey said...

loghat pahang tu pekat sgt...tp dulu2 la...skrg dh kurang...hehe