Wednesday, April 28, 2010

~ My 1st Entry ~

Salam...

This is my 1st entry untuk lembaran baru ni...lembaran baru ni mksudku adalah azam baru nk aktif b'blogging...bleh ke camtu...huhu...sebenarnye byk bnde yg nk aku kongsikan same2 dlam blog ni...tp xpe..akan ku mulakan satu persatu...

In this year, byk sgt bnde yg dh jd dlm hidupku...suka,duka,pahit,manis..mcm2 ada..and one thing yg wat aku hepi sgt thun ni ble aku b'temu smule dgn 'dia'...siape 'dia' ni akan ku critekan dibwah nnti...semoga hubungan aku & dia pada kali ni akan berjalan dgn lancar...semoga aku & dia lebih tabah mengharungi liku2 hidup,dugaan,cabaran yg bakal mendatang...semoga juga aku & dia diberi peluang untuk mengecapi kebahagiaan bersama-sama...semoga doa dibawah ini dpt membimbing 'kami' dan sang pencinta yg laen..

"Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku…Satukanlah hatinya dengan hatiku…Titipkanlah kebahagian antara kami agar kemesraan itu kekal abadi…"

"Dan ya Allah ya Tuhanku yang maha mengasihi…Seiringkanlah kami melayari hidup ini di Ketepian yang sejahtera dan abadi…amin...

CINTA TERAKHIR-AIMAN

Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan

Mase 1st time dengar lagu ni org pertama yg aku igt adalah 'dia'...aku igt lg satu mlm tu aku menangis bile dgar lagu ni & teringatkn 'dia'...'dia' adalah yg pertama & terakhir buat aku..n my besfren pon sme...bile dgar lagu ni die pon tingat kt kekasih atinye..huhu...kteorg mmg suke lagu ni tp myfren ckp kekasih atinye bkn yg pertama...aku ckp kt dia xpela yg penting dia adalah yg terakhir...no more..hehe

ok...stakat ni dulu untuk 1st entry...jap g aku sambung entry yg ke-2 lak..huhu...nnti pnjang2 jemu nk membaca..=)

3 comments:

Zarith said...

tutup buku lama...buka buku baru...tapi kenangan lama jgn di buang ia akan mematangkan kita....jiwang karat pulak aku ni....apa2 pun slmt aktif semula dlm blog

♥S@R@♥ said...

caiyok2..hehe semoga apa yg ko impikan tercapai..Amin

khairaniey said...

hope so...hrap kami lebih tabah pasni...amin...=)