Thursday, April 29, 2010

MOOD + ROL3X....

Salam...

Mood hari ni...hari ni aku xtaula nape aku rse diri aku ni cam serba xkene je...nk bgn tido mlas,nk mandi mlas..nk bersiap mlas..everything pon mlas..nape la ea...ati ni plak rase cm xsedap je...adoiiii...smlm aku ade mimpi something yg 'bad'...hope bnde tu xkn t'jd di alam realiti ni...pas mimpi tu tido jd cam xlelap je...asik2 terjage...ape yg xkene sbnarnye ni pon aku xtau...urmm...hope sumenye ok je...amin....

Harini nk citer psl sorg bdk kt ofis aku ni...xtaula asl perangai die btol2 melampau sejak akhir2 ni wat aku mnyampah je...xde keje laen asik cari psl je ngan aku ni...mulut tu krg ajo sgt...nk mtk tolong tu ckp la elok2 ckit...ini bleh ckp kt aku 'mampos la ko'...jage la bhse tu ckit ble b'ckp...elok2 aku nk kuarkn offer letter ko selasa aritu kn dh x jd buat...amik...smpai arini aku xbuat offer letter tu...pastu td dok t'hegeh2 kt meja aku ni tanye psl offer letter tu dh siap ke blom..jgn harap la aku nk buat ea...mtk kt org laen...geram btol aku ngan bdak sorg nih...wat aku emosi je...grrrrrr....


Ok...satu lagi ni aku nk promosi kn jam..hehe...cm promoter laks rsenye...korang pkai jam jenama ape ea?? aku pkai jam beli kt psar mlm je...haha..hmmm...agak2 paling mahal jam yg korang pnah pkai bpe ratus or de yg ribu-ribuan ke...jam yg aku nk promosikan ni harganye adalah juta-jutaan...rse2 nye...kl umo aku dh 40 pn blom tentu aku mampu nk pkai jam ni kot...hehe..actually bkn promosi sbnarnye...kl promosi xdela harga mahal smpai cmni kn2..huhu...saje je nk kongsi betapa mahal n canteknye jam ni...cuci mata jela..ngeh2..

MODEL : 116769TBR-0001- 74779-RHODIUM WAVES 300BR
WEIGHT : 286gram
DIAMENSION : 40mm X 13.3mm THICK
WATCH HEAD : 232 brilliant, 48 Baguettes : 6.34 carats
BRACELET : 1,749 Brilliant , 64 Baguttes : 18.02 carats
DIAL : 300 Brilliants : 0.65carats
TOTAL : 2,281 Brilliants, 112 baguettes : 25.01carats.
RETAIL : RM1,580,000. 00















K la,nak sambung keje dulu...nnti bos mara keje xsiap...huhu...

P/S :mat hery...kl i nk jam rolex cmni wat hantaran bleh ke...huhu...berangan jela..=)

2 comments:

Zarith said...

nasib baik ari ni ko mandi klu tidak.......ermmm mak aii mahal nyer jam...erm bagus tu buat hantaran bila lagi nk merasa yg mahal....

khairaniey said...

huhu...pndaila akak...xsanggup den kak..cian die...xpakai yg mahal pon xpela jnji hepi hdup same2..=)